12 відгуків
+380 (99) 763-13-04
+380 (67) 312-75-50
Група компаній “RestoStar”

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН Група компаній “RestoStar” здійснює повернення та обмін товарів згідно з Законом "Про захист прав споживачів». Строки повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення товару Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може: • Обміняти товар належної якості; • Повернути товар належної якості; • Повернути або обміняти товар неналежної якості. Який товар підлягає обміну: • Товар, який не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.; • Товар, у котрого є чек; • Товар в оригінальному пакуванні, повністю укомплектований зі збереженими бирками, ярликами, заводським маркуванням, заводською упаковкою тощо; • Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості; • Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів. Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Процедура повернення та обміну товару належної якості: • Повідомте про намір повернути оплачений товар (вкажіть артикул товару, причину повернення); • Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; • Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Процедура повернення товару неналежної якості: • Повідомте про намір повернути оплачений товар (вкажіть артикул товару, причину повернення); • Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; • Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів здійснюється за домовленістю. Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту та інших перевізників, або за фізичною адресою – м. Ужгород, вул. Щедріна, 146. Повернення коштів здійснюється тільки після отримання та перевірки товару. Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner